top of page

До нас завітав учасник гумор-шоу "Вар'яти"

21 грудня до нашої школи завітав учасник гумор-шоу "Вар'яти" Віталій Тильний. Чоловік зустрівся з журналістами шкільної інтернет-газети "19 світ" і радо відповів на всі запитання.

Від Віталія віяло позитивом.

- Розкажіть, будь ласка, про ваше дитинство, юнацькі роки, коли вперше був помічений ваш потенціал до гумору? - Виріс я в Тернополі, це моє рідне місто. Навчався спершу в гімназії ім. Франка, та згодом перевівся до 11 школи, адже мешкав неподалік. Улюбленим предметом в школі було трудове навчання і після закінчення школи я поступив у Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Закінчив університет я як вчитель трудового навчання. Саме в студентські роки почав проявлятися потенціал до гумору. Вже на першому курсі я був у команді КВН. • - І ким ви працювали по закінченню вищого навчального закладу? Невже одразу пов'язала своє життя з жартами? - Ні, спершу моя робота не була пов'язана з гумором. Насправді, я ким лише не працював: торговий менеджер, продавець в магазині техніки, директор магазину техніки. Та згодом покинув усе це. - Яким був перший склад "Вар'ятів"? Як ви спершу реалізовувалися? - Коли виникла така ідея, про заснування україномовного гумор-шоу, було набрано чималу команду. Спершу працювало близько п*ятнадцяти чоловік (авторсько – акторський склад), але помалу всі відсіювалися і залишилися найкращі. - Як загалом ви працюєте, хто складає сценарій? - Більшість часу я працюю вдома. В мене є затишний куток, я беру ноутбук і пишу жарти та номера, іноді допомагаю колегам. Запозичених жартів ви не почуєте, бо все що чуже - те чуже, а у нас лише власно написані. Редагуванням текстів займається Сергій Притула. Багато часу ми проводимо в інших містах на концертах. За цей рік ми їх дали аж 122!!! Останній відбувся 20 грудня в Тернополі. Подорожуємо ми власним бусом. У нас є прекрасний водій, якому ми повністю довіряємо. В транспортному засобі є великий телевізор, ми полюбляємо дивитися жахи і серіали.

- Відомо, що ви проводили концерти й закордоном. - Так. В Празі й Лондоні. В Лондоні зібралося доволі багато людей, здається, що всі заробітчани з України прийшли. - Чи закрадалися у вас коли-небудь думки покинути це все? - За шість років існування "Вар'ятів" інколи були такі моменти депресії, проте, я не уявляю себе в іншій професії. Тому після виснажливих концертів я завжди намагаюся відпочити морально: ходжу на рибалку; якщо це зима, то їду в Карпати, катаюся на лижах. Або ми всі гуртом їдемо кудись на відпочинок. Це дуже важливо. - Які у вас стосунки з іншими учасниками "Вар'ятів"? - У нас дружній колектив з найздоровішою атмосферою. Ми розуміємо один одного, підтримуємо. - За час існування вашого гумор-шоу були якісь непередбачувані випадки на сцені? - Вони були. Наприклад, нещодавно, під – час «Зеленого» (крайнього в році концерту), коли всі роблять на сцені, що їм заманеться, під час виступу дуету «Володимир і Великий» на номері про рибалку їм у фляшку з під горілки налили, не як завжди воду, а справжню горілку. Тому номер виявився веселішим для глядача і цікавішим для акторів. • - А вас важко розсмішити? - Насправді так. Навіть якщо жарт смішний я не сміюся, а просто говорю: "Смішно", та й усе. - Чи підтримує вас сім'я і родина? - Так. Вони завжди хвилюються за мене. Моя 93-річна бабуся ще жодної програми не пропустила. Завжди дивиться, а згодом телефонує мені й коментує • побачене. - Як ви відноситеся до фанатів? - Спершу було незвично, але зараз я вже звик фотографуватися і давати автографи. До того ж після концертів ми завжди намагаємося приділити увагу глядачам. - Чи присутнє у вас хвилювання перед виступами? - Рідко. Та наприклад, на концерті в Тернополі, я хвилювався, адже в залі сиділа моя дружина і син, було присутньо багато моїх знайомих. - А як ви потрапили на Новий канал? Чия була ініціатива? - Ініціатива належала Сергію Притулі. Це рано чи пізно мало статися, адже до цього ми йшли довгих 6 років. • - Ваш син Вадим також навчається в нашій школі. Чому саме 19 школа? - Моя дружина закінчила цю школу з відзнакою, поступила у вищий навчальний заклад і зараз працює завідувачем кафедри в ТНЕУ. 19 школа дала їй хороший «старт», тому ми вирішили, що Вадим також має навчатися в ній. - Дякуємо вам за вашу відвертість. На останок Віталій сфотографувався зі всіма охочими.

НОВИНИ
Проверьте позже
Когда посты будут опубликованы, вы увидите их здесь.
Недавні новини
Архів
bottom of page